29 oktober 2021

Netwerkbijeenkomst Wiskunde A-lympiade / Wiskunde B-dag

Deelname aan één van de evenementen geeft u het recht voor deelname aan de bijbehorende netwerkbijeenkomst op de Universiteit Utrecht. Op de netwerkbijeenkomst zullen ervaringen worden uitgewisseld en wordt aandacht besteed aan het voorbereiden van leerlingen en aan de beoordeling van werkstukken. U kunt hiervoor, indien gewenst, een nascholingscertificaat ontvangen. De aanwezigheid bij de netwerkbijeenkomst kunt u hiermee opnemen als professionaliseringsactiviteit in uw portfolio. U kunt zich voor de bijeenkomst aanmelden via het inschrijfformulier voor de evenementen. Dit formulier kunt u hier vinden.

De netwerkbijeenkomsten zijn altijd op een vrijdagmiddag van 14:00 tot 17:00 uur, twee weken voor de wedstrijddag (of in het geval van de A-lympiade; de voorronde) van de evenementen.