28 januari 2021
Freudenthal Instituut, Universiteit Utrecht

Uitgesteld: Netwerkbijeenkomst OnderbouwWiskundeDag

De netwerkbijeenkomst op 28 januari aanstaande gaat vanwege de verlenging van de sluiting van scholen niet door. Deze zal verplaatst worden naar ongeveer 2 weken voor de nieuwe datum van de OWD.
Via deze website wordt u op de hoogte gehouden van de nieuwe datum.

Inschrijving voor de OnderbouwWiskundeDag geeft u het recht voor deelname aan de netwerkbijeenkomst op de Universiteit Utrecht. Op de netwerkbijeenkomst zullen ervaringen worden uitgewisseld en wordt aandacht besteed aan het voorbereiden van leerlingen en aan de beoordeling van werkstukken. U kunt hiervoor, indien gewenst, een nascholingscertificaat ontvangen. De aanwezigheid bij de netwerkbijeenkomst kunt u hiermee opnemen als professionaliseringsactiviteit in uw portfolio. U kunt zich voor de bijeenkomst aanmelden via het inschrijfformulier voor de evenementen.